- If you need clarification, ask it in the comment box above.
- Better answers use proper spelling and grammar.
- Provide details, support with references or personal experience.
Tell us some more! Your answer needs to include more details to help people.You can't post answers that contain an email address.Please enter a valid email address.The email address entered is already associated to an account.Login to postPlease use English characters only.
Tip: The max point reward for answering a question is 15.
This error message is common to a broken lens ribbon problem. Does the lens work in manual and not in auto. If so it could well be the problem. The fix is to have the lens ribbon replaced.
Dat had ik ook maar anders.. weet niet of het helpt maar zit er een geheugen kaart in .. bij mij zat er wel eens in,, die was blijkbaar stuk , en me mobiel begon te koken en laade niet meer, ik heb geheugen kaart er uit gehaalt en nou doet ie het weer:D maar ik denk niet dat het helpt
Hoi Van de caplio R6 zijn geen onderdelen leverbaar, de camer moet worden aangeboden aan Ricoh Nederland ze zullen je een website aangeven waar je de gegevens kunt opzetten en daarna pas de camera kan opsturen aan hun servicecenter
hoi , ik denk ook dat dat je printer kapot is want als alles gewoon werkt maar het wil niet printen dat kan niet goed zijn ik hoop dat je garantie er op hebt dan gewoon terug brengen en laten repareren
Inmiddels heb ik na heel lang speuren de helpdesk van Canon 0900 - 2022915 (0,13Euro/Min)
weten te bereiken en mijn probleem voorgelegd. Het bleek een printkopsensor te zijn die te warm is geworden. De oplossing zou kunnen zijn minimaal 10 minuten de printer van de stroom af te halen en daarna nogeens proberen. Helpt dat niet dan wordt het of reparatie van de printkop of een nieuwe printer!
Het is dus even afwachten of het probleem zich nogmaals voordoet! Bedankt voor uw reactie, neemt niet weg dat ik vind dat de helpdesk van Canon sneller en beter zichtbaar moet zijn, zodat enorm veel tijd kan worden bespaart!
Groetjes
Henk Heijnen
5-11-2008
×